CSIN (Csinálj Ilyet Nekem!)

Kézműves dolgokat készítsünk együtt a gyerekeinkkel, unokáinkkal. Törekszem az újrahasznosításra, olcsó előállításra, házilag készült egyedi alkotásokra. A varrás, gyöngyfűzés, képeslap készítés... alapjaiba vezetem azt, akinek tetszik, amit csinálok. Mit kell tenni egy kezdő oktatónak origamis foglalkozáson vagy mit játszunk egy esküvőn?

Friss topikok

  • medali (törölt): Nagyon szep (2015.07.14. 11:16) Varrott Angyal
  • via123: Kedves Rozi, nagyon tetszenek az ötleteid! A madár hajtogatását nem találom. Le tudnád írni, hogya... (2014.03.13. 13:41) Mondóka: 2 kismadár

Játék házilag

Játék házilag

Teazoo 1. Tea Madár és Tea Páva

2013.05.19. 07:10 | csintanoda | Szólj hozzá!

siraly_pava_a_1368939908.JPG_1996x2758

Tea Zoo 1. Tea Madár

Egyetlen tasakból, egy vágással alakult ki Tea Madár, mivel sárga a papír, így Madár, ha kék a tasak, akkor Sirály lesz. A szokásos előkészítés után a 4. lépésben a színoldalon 2 átlóhajtást és a fehér oldalon 2 felezőhajtást készítettem, azaz a batyuhajtást alakítottam ki.

Az 5. lépésben, a felező hajtás nyomán középig elvágtam a papírt és a bal oldali részt hátra hajtottam, majd elfordítottam a tasakot.

A 6. hajtásnál a madár farkát hátrahajtottam, a nyakrészt felezéssel hajtottam. Megfordítottam a papírt, mert a következő lépést így könnyebb elvégezni.

A 7. lépésben felhajtottam a két csúcsot és kialakult Madár.

Tea Páva teste a Madár.

A farkat 4 db tasakból raktam össze.

Az 5. lépésben elvégeztem a bejelölt batyuhajtást. Van a. és b. variáció, attól függ, hogy szeretném a farok mintáját összerakni.

A 6. lépésben egy sziromhajtás keletkezett a hajtás jelölés nyomán. 

A 4 db. tasakot egy kis darab papírra ragasztottam és úgy került a Madár hátára.

 

Bíztatom Kedves Olvasóimat, hogy írjanak! Készüljön minél több Madár és minél szebb Páva! Ha van barackos tasakunk, akkor lehet Madárból Tyúkica..., ribizlis tasakból Sirály... Akkor lesz szép Pávánk, ha a tasakon 2 kontrasztos szín van! Biztosan szeretik majd a gyerekek a szép Pávákat!

A bejegyzés trackback címe:

https://csintanoda.blog.hu/api/trackback/id/tr895306634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása