CSIN (Csinálj Ilyet Nekem!)

Kézműves dolgokat készítsünk együtt a gyerekeinkkel, unokáinkkal. Törekszem az újrahasznosításra, olcsó előállításra, házilag készült egyedi alkotásokra. A varrás, gyöngyfűzés, képeslap készítés... alapjaiba vezetem azt, akinek tetszik, amit csinálok. Mit kell tenni egy kezdő oktatónak origamis foglalkozáson vagy mit játszunk egy esküvőn?

Friss topikok

  • medali (törölt): Nagyon szep (2015.07.14. 11:16) Varrott Angyal
  • via123: Kedves Rozi, nagyon tetszenek az ötleteid! A madár hajtogatását nem találom. Le tudnád írni, hogya... (2014.03.13. 13:41) Mondóka: 2 kismadár

Játék házilag

Játék házilag

Teazoo 1.

2013.05.16. 15:44 | csintanoda | Szólj hozzá!

tea_zoo_1_1368711079.JPG_3346x2454

Tea zoo

Van nekem egy papír állatkertem, amelyben különleges állatok élnek, "akik" teatasakból kelnek életre! A következő állataimat lehet majd meglátogatni: Tea Harcsa, Tea Sirály, Tea Páva, Tea Csiga, Tea Teknőc, Tea Galamb, Tea Kukori, Tea Tyukica, Tea Csibe, Tea Lepke, Tea Daru.

Teatasakból állatokat is lehet hajtogatni (ezt én találtam ki),  akár egy akár több darab tasak felhasználásával. Először az 1 db-osakat mutatom be, a következő cikkemben lesz a hajtogatás leírás. Még azt az egy tasakot is szoktam bevágni, hogy könnyebben ki lehessen alakítani a formát.

 

Tea Harcsa és Tea Sirály 

Egyetlen darab teatasak felhasználásával  készült a  képeslapon a hal és a sirály.

 

Tipp:

Ha nagyon kicsinek találják a tasak méretét, ami kb. 46 x 46 mm, akkor lehet nagyobb papírból is meghajtani… Ismerik a mottóm: Én csak elkezdem, a gyerekek folytassák!

 

CSIN jelentései:

Csinálj Ilyet Nekem! – mozaikszó;

csín – rend, mód;

csín – minden dolognak van csínja-bínja, módja, fortélya;

csínos – régen rendes, takaros volt, ma szemrevaló, szép;

csínján bánik – módjával, szépszerével;

csíntalan – manapság a huncut ember.

 

Kérem az észrevételeiket tudassák velem, a Facebook-on önállóan is szerepel a Csin Tanoda! -:)

A bejegyzés trackback címe:

https://csintanoda.blog.hu/api/trackback/id/tr205303268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása